wtorek, 21 maja 2013

20.kwietnia 1976 r

Gdy słyszę nasz hymn narodowy,
łzy mi stają w oczach z radości,
że jesteśmy,że wciąż jeszcze istniejemy
i wierzymy w nasze istnienie,
rozpiera mnie duma,że jestem Polką
ale łzy moje płyną również ,gdy pomyślę
o tych,dzięki którym żyjemy i nazywamy się Polakami.
ileż ich było,jacy oni byli ?
Jakże piękna byłaby Polska,gdyby zostały cenne zabytki z przeszłości,
jakże mądra byłaby Polska,gdyby żyli wielcy profesorowie,
doktorzy,sportowcy,
gdyby nie ginęli ci mali bohaterowie.
Dziękuję Wam wszystkim,którzyście walczyli,
aby mi było teraz dobrze,
dziękuję  Wam
Moje podziękowania płyną z głębi serca,są szczere,
tak ,jak szczere są moje słowa
gdy mów
Jestem dumna ,że jestem Polką!
Jestem słaba,brak mi silnej woli,
nie osiągnę wyznaczonego sobie celu
toteż tym bardziej podziwiam tych,
którzy osiągnęli swój cel poświęcając 
własne życie dla innych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz